PNO er Nordens førende trailerudlejer med en flåde på mere end 10.000 trailere. Vores hovedkontor er placeret i København, og vi har lokale afdelinger i Horsens, Helsinki, Oslo, Helsingborg i Sverige og Venlo i Holland.

Vi er en familieejet virksomhed baseret på ansvarlighed og sund fornuft. Sådan har det været siden 1975, hvor Per Nelson Ørnstrand (PNO) grundlagde firmaet. Den næste generation af Ørnstrand har nu taget over, og i dag er det Jacob Lee Ørnstrand, som leder virksomheden. Som sin far, tror Jacob på langsigtede kunderelationer baseret på tillid. Han er fokuseret på at tage ansvar som firma – ikke kun i relation til kunder, men også overfor miljøet og firmaets ansatte. Derfor har PNO lanceret nye digitale læringsinitiativer, så firmaet kan arbejde smartere til fordel for alle.

Pragmatisme som tilgang gennemsyre vores organisation. Vi ser det som en dyd at gøre det simpelt, fleksibelt og forståeligt at være kunde hos PNO. Derfor opererer vi under mantraet “én kontakt, én kontrakt”.

Digitalisering er noget vi ser positivt på. Vi er entusiastiske omkring digitale muligheder, og for at forbedre fremtidig vækst for vores kunder, investerer vi i nye digitale løsninger. Digitalisering giver nye muligheder, der sætter os i stand til at arbejde smartere og mere ansvarligt.  

Relationer betyder, at vi aldrig afskærer en kunde, når en krise rammer. Derimod føler vi, at vi har et ansvar for at stå ved vores kundes side ved kriser, hvilket vi har gjort mange gang uden at blinke. For os er det sund fornuft, at der er brug for fleksibilitet og forståelse i disse situationer.

Ansvarlighed driver os hver dag til at finde den type løsning, der kan understøtte og udvikle vores kunders forretninger i en klogere og mere ansvarlig retning.

Derfor har vi, som de eneste i vores branche, integreret digital læring i vores hverdag. Det giver vores medarbejdere overblik og den ekstra energi til at navigere i, og rådgive om nye produkter og servicer, der løbende udvikles og påvirker vores samfund.

Share this: